Mitään konkreettista oloni parantamiseen en ole saanut tehtyä, jotenkin vain odotan ajan kulumista. Ja lasten kasvamista, lähinnnä heidän henkistä kasvamista (näkemään ja toisaalta hyväksymään tulevan heistä riippumattomista syistä). Parisuhteemme tilanne on tällä hetkellä lähes sietämätön. Minulla inhottaa ja tavallaan pelottaa tai ehkä paremminkin jännittää negatiivisessa mielessä tämän hetkinen tilanne. Miehen silmistä sekä hänen käytöksestä näen halvennuksen. Ystäväni, ei edes kovin läheinen, oli eilen heittänyt kysymyksen viesteihini eilen, että "Onko sinusta koskaan tuntunut siltä, että se on arvostanut sinua?" Kysymys on edelleen vailla vastausta. Tai vahvistusta. Ts. ulkopuolinenkin, jonka kanssa olen tekemisessa korkeintaan kerran kuukaudessa, pääsääntöisesti harvemminkin näkee tilanteemme. - Mitä siis odotan?!!! No sitä kasvamista, niin lasten kuin itsenikin. Minun tulee hyväksyä tilanne aivan täysin. Minun tulee tuntea suhteemme täysin loppuun kalutuksi, ennen kuin alan tekemään asian eteen mitään konkreettista. Ettei kävisi niin kuin viimeksi ..

Sisällä sisimmässä odotan ja toivon, että mies löytäisi itselleen "lohduttajan", "ymmärtäjän". Sen jälkeen asiat lähtisivät viimeistään rullaamaan.

Muutama vuosii sitten suhteemme oli myös karikolla. Silloin miehellä oli parikin "ymmärtäjää", tosin eri aikaan. Asuimme erossa puolisen vuotta. Minä en antanut periksi, vaan panin suhteemme toimimaan. Nyt en enää jaksa. Uskon, että tämä toimisi edelleenkin, jos aina jaksaisin myötäillä ja tehdä niin kuin mies haluua. - Kenties miehellä on narsismin oireita? Niin kauan menee hyvin, kun teen niin kuin hän ajattelee.

Hmm..


http://www.youtube.com/watch?v=lkEcY-OVbZM


Luvattu on paljon
Rikottu enemmän
Vierelläsi valvon
Ja kauniina sut nään

Sä oot se jonka
Löydän aina uudelleen
Taas tässä oon ja valmis
Uuteen kierrokseen

Mut mussa ei oo mitään
Mussa ei oo mitään uutta
Oon vielä samanlainen
Sama mieli sama sydän
Sama nainen

Mä muistan kyllä
Ne kirosanat ja syyttelyn
Ja anteeksi annan
Jopa sen pahoinpitelyn

Mut mä en lupaa mitään
Mä en lupaa mitään muuta
Oon vielä samanlainen
Sama mieli sama sydän
Sama nainen

Mä en lupaa mitään
En enää lupaa mitään muuta

Oon vielä samanlainen
Sama mieli sama sydän
Sama nainen

Sanonut oon kaiken
Yö vaihtuu aamuun
Jos sä vielä haluut
Takas mä tuun